Restoran Citarasa Bonda...  

Posted by: hearny in





Dah lama x update blog...bz memanjang...balik2 dah penat..layan kerenah anak2 plak...x sempat nak update blog ni...hari ni peluang yang ade x dilepaskan...anak2 dah tido..cpt plak ari nih tido...penat kot..ok seperti yang pernah aku janjikan dulu...ni ler restoran ibuku di Kota Iskandar tuh..sebenornya gambar ni dah lama snap..cuma x berkesempatan nak share kat blog nih...

Lokasi : Kota Iskansar, Nusajaya (Tebing runtuh berhampiran dengan puteri harbour)
Waktu Urusan : 8.00 pg - 11.00 mlm (Isnin-Jumaat) *Sabtu & Ahad bergantung pada permintaan.
Menu Utama : Asam Pedas ikan baru - power giler wa ckp lu...sekali rase pasti nak lagi..lain2 punyer menu...Makanan Laut, aneka nasi & mee, rojak buah, burger, kuih-muih...

Kat Restoran ni ler aku bekerja skang nih...lagi best...x payah 10sen2x lagi...mase berlalu cpt sgt kalau kat sini...time ramai org...x cukup kaki tgn di buatyer...time x der org..apa lagi aku mancing ler..hehehe...itu salah satu aktiviti...byk aktiviti yg aku leh wat kat sini...untuk kengkawan yang minat mancing tuh..tunggu kemunculan tempat memancing yang akan beroperasi dalam bulan December nanti...dah siap nanti aku snap yer...

This entry was posted on 4:52 AM and is filed under .
Blog Widget by LinkWithin
Free Butterfly ani 1 MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com