Annivesary yang ke-6...  

Posted by: hearny in

16.08-09 - Genap 6 tahun perkahwinan aku ngan hubby...al-hamdulillah...semoga tuhan kekalkan kebahagian aku ini hingga ke akhir hayatku...6 tahun usia perkahwinan byk mengajar aku erti kesabaran, kasih-sayang...dan juga menjadi seorang ibu yang sangat menyayangi anak-anaknya...walaupun kadang-kadang pening kepala dibuatnya...ahaks...tersyahdu plak...

Macam biasa sampai waktu anniversary kami...aku ngan hubby bersms...(hehehe..cam bercinta plak rasenyer..)...balik dari kije hubby suruh siap2..."Jom mkn kat luar..."katanya...aku ok sajer...destinasi...erm..mula2 nak ke singgah selalu kat danga bay tuh...dalam perjalanan x tercapai hajat...sbb hujan lebat sgt...so decide g Jusco Tebrau...usha punya usha...hubby decide mkn kat Vivo...aku ikut jer...pasal dia yang nak belanja kan...apa yang penting..kami happy...






This entry was posted on 7:00 AM and is filed under .
Blog Widget by LinkWithin
Free Butterfly ani 1 MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com