Cerita Baruuu....  

Posted by: hearny in

Hi kawan2...sorry ar dah lama x update blog nih...al-maklum...byk perkara telah terjadi sejak kebelakangan nih...last week...adief masuk spital 4 hari...ada jangkitan kuman pada paru2nyer..cerita detail leh tgk di http://mykidstory-hearny.blogspot.com and part yang paling best....ni ler nak cerita....aku daah benti kerja...yeeeeehhhaaaa!!!...so pada sahabat aku yang masih tinggal kat sane tuh...perjuangan belum selesai...jgnler jadi "Melayu mudah lupa"...akaan kudoakan rezeki mu kan muncul tiba...AMIN!!..dan kengkawan yang lain yang memahami diri ini...terima kasih atas kerjasama dan sokongan semua....I like u all beb...peace no war...
Untuk Raudhah dan Hana....thanks for the gift...apapun aku amat menghargai persahabatan korang berdua...korang aje yang memahami perasaan aku mase kita sama2 kerja di dept. tuh...huhuhuhu...moga persahabatan kita berkekalan yer...
So, apa cerita aku selepas nih?...jeng3x...apa lagi aku joint family aku punyer business ler..tapi kalau ader offer dari gomen..aku accept jer...wat sementara nih bioler aku niaga...tapi kalau dpt kijer gomen pun niaga tetap niaga...nanti blog restoran family aku dah siap aku link kan yer...kalau berminat nak dtg...boleler hubungi aku di talian 013-7628349..ataupun gi jer kat shoutmix aku...oh! lupa plak...sesiapa nak order samosa segera kentang daging dan popia sardin bole ler contact aku yer...
Samosa (daging kentang) - 1 set - RM3 (10 biji)
Popia (kentang sardin) - 1 set - RM3 (10 biji)
Karipap - 1 set - RM2.5 (10 biji)
* inti boleh tukar ikut citarasa masing2...
Penghantaran percuma pada setiap pembelian 5 bungkus ke atas...dan tempahan diterima dari sekitar pasir gudang dan kawasan yang berdekatan sahaja..tpt lain tuh akan diusahakan...bergantung pada order...So. kengkawan..kalau berminat...jgnler segan menelepon yer....

This entry was posted on 12:31 AM and is filed under .
Blog Widget by LinkWithin
Free Butterfly ani 1 MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com