Inai...  

Posted by: hearny in


Ni namanyer xde kijer cari kijer...abis tgn aqies aku conteng...design pun main hentam...tgh kemaruk nak berinai plak...dah lama x berinai...mase ain kahwin (adik) ari tuh x sempat nak berinai..al-maklumler adief demam...kije pun byk...kelam-kabut dibuatnyer...ni sebenarnyer dah 2 kali lukis...terlanjur ade inai dari mekah, ole2 dari bos aku yang baru balik dari umrah...cantik inai nyer...pakai sekejap dah pekat...original al-sauda, rani nail henna...Aqies plak sibuk dok tanya...

"Umi! aqies nak kawin dengan sape?..."

"Umi nak kawin dengan ayah eh?..."

"Aqies macam kakak cantik eh?..."

Huh!!!...penat nak jawab..asyik tanya benda yang sama jer...selagi inai tu x hilang dari tangan dia...layanzzzz... tapi mase wat nih adief tgh tido...kalau x mesti dia pun dok bersila depan aku...cam yang first time wat...dia hulur tgn suro wat kat tgn dia gak...aku pun letak sikit ler kat tgn dia...baru dia pergi...tapi happy wat cam nih...pasal anak pun happy...hubby sibuk gak nak letak inai kat tgn..tapi yang x sedap dengor tuh...dia kata leh lukis gambar tengkorak x?..hampeh tul....tapi aku tetap sayang dia...biaseler..gurau senda...hubby pun layanzzzz....

p/s: pade kengkawan yang nak tahu citer terbaru anak-anak den..boleler tgk link blog yg ade kat sebelah kanan tuh...under family blog - "mykids-story"...ade clip video yang bole ditonton...hehehehe

This entry was posted on 1:20 AM and is filed under .
Blog Widget by LinkWithin
Free Butterfly ani 1 MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com